kuala lumpur

Z serii “I love summer 2009″ kuala lumpur


duma Malezji – petronas twin towers


24h w Kuala Lumpur, hostel za 12 pln w chinatown, posiłek za 5 i 12 pln, widok jarzących się petronas towers 1 minuta… Tak, o godzinie 22:00 wyłączają oświetlenie ze względu na ogromne zużycie energii elektrycznej. Ja dotarłem do centrum około godziny 21:15, po “kolacji” udałem się w stronę bliźniaczych wież żeby zrobić zdjęcie mojego życia – pod wieżami byłem około godziny 21:57. Zanim wyciągnąłem aparat wybiła 22:00. Następnego dnia około 10:00 udałem się ponownie pod wieże, żeby wjechać na skydeck… od 15 minut nie było miejsc – limit 1000 osób dziennie.

Udało mi się jedno – mianowicie widok Kuala Lumpur z krążącego po niebie samolotu nocą jest niesamowity. Wygląda jak olbrzymia makieta zrobiona z klocków LEGO, po której jeżdżą małe zabawkowe samochody. W jednym miejscu wystaje coś… dwie świecące się białym światłem betonowe wieże – duma Malezji.


petronas twin towers, wieża telewizyjna Menara w tle

Leave a comment

Filed under fotografia

Leave a Reply

