sigma

takie moje pierwsze 10mm.

6 Comments

Filed under fotografia

6 responses to “sigma

  1. pojechany

    Sigma 10-20? Ach pomarzyć :] Robiłem kiedyś foty tym obiektywem ale tak bardzo chciałbym go na własność. Zresztą kto nie 😀
    Czekam na zdjęcia z sesyjki

  2. z sesji nie będzie bo są niestety bardzo słabe.
    Co do sigmy to ja tez tylko marzę, obiektyw był wypożyczony z sigmafoto 😉

  3. HOLDEN CAULFIELD

    ja też marzę i 1 jest naj bardzo

  4. czemu ci chlopacy robią zdjęcia jednej pani rownoczesnie?
    sigma 10-20 nie jest zbyt spoko. na poczatku tak, ale im dalej tym gorzej. yo

    • jdrq :

      czemu ci chlopacy robią zdjęcia jednej pani rownoczesnie?
      sigma 10-20 nie jest zbyt spoko. na poczatku tak, ale im dalej tym gorzej. yo

      bo widzisz mój drogi zuchu, to są mendy co tam polajzły tę bidulę obskakiwać jak wariaty by za darmo móc pracować z modelnicą 😉 kochałem ją trochę bo strasznie smutna tam siedziała niczym w zoo małpka ❤ :* i to nie wesoła małpka ani evil monkey.

  5. no mistrz złodziei już pięknie wytłumaczył co i jak z chłopakami – jego relacja jest idealnym odzwierciedleniem sytuacji.

Leave a Reply

